tisdag 1 maj 2007

Valborg hos Jill :)

Igår blev Jill 20 år. För att fira detta hade hon bjudit hem en massa människor. Och det var riktigt roligt.

Det blev dricka och en massa prat. Och en sak lärde jag mig igår, börja aldrig diskutera skillnaden mellan hur killar och tjejer tänker med det motsatta könet, för killar förstår inte sånt :p

Jag träffade lite nya människor också, vilket var roligt, men när de drog igång lite KTH-snack fattade man ingenting :p En sak ingen förstod var när Jill fick en Natriumfosfat-hink av KTH-människorna och hon började skrika av lycka :p

Jag, Sandra och Marcus hann också med att hoppa lite studsmatta ute vilket var roligt :) Vi kom även in på ett udda samtalsämne när vi hoppade, som Marcus ska testa i praktien nångång:p

Valborg var skitkul iår:) Tack Jill för en bra fest ;)

1 kommentar:

Marängen sa...

Ja, vi hade skitkul :D

Och jag tycker faktiskt att vi till slut vann den där diskussionen ;p

puss (L)