tisdag 8 maj 2007

Äntligen har jag hittat den!

Exakt en månad kvar och då hittar jag den. Klänningen jag ska ha på studenten.

Efter skolan åkte jag och Sandra in till Täby med våra mammor, för att leta klänning. Jag letade och letade, men jag hittade ingen jag ens kunde tänka mig ha. Många var fina, men passade inte på mig alls. Efter ett tag utan framgång bestämde jag och mamma oss för att äta och ringde därför till Sandra och Ulla, så de kunde äta med oss:)

När vi ätit klart tänkte jag att mor och jag kanske skulle gå och kolla en gång till i en affär och då hittade jag en klänning som jag tyckte var fin. Jag testade den och den satt faktiskt hyffsat bra:) Det var ju inte direkt så jag hade tänkt mig att den skulle se ut, men den blir bra i allafall. Och sedan ska mor min fixa till den lite, så det kommer bli asbra:)

Det känns så skönt att äntligen ha hittat en klänning, nu slipper jag oroa mig över det. Nu kan jag vara helt lugn.

3 kommentarer:

Marängen sa...

Eller hur, det känns så himla bra :D Måste få se den sen :D

Och på tisdag väntar mer shopping? ;p

puss&kram (L)

Jenny sa...

Fan va roligt att du har hittat din studentklänning :D... Du är kommer att vara skitfin :)

Puss & Kram

p.s föresten man kan itne tvinga folk att skriva kommentar ;) d.s

Tildie sa...

Oh, den vill jag se. :D
Slipper du oroa dig mer. :D

Kramar