måndag 21 maj 2007

Årsboken kom idag!

Sandra och jag undrade igår när årsboken egentligen ska komma, och idag så kom den:D

Det var jättekul och sitta och titta i den. Man hittade lite roliga bilder på några man känner. Och våran klassida var skitsnygg:p

Till min förvåning såg jag att min gamla tyskalärare (som jag hatar) hade blivit utsedd till skolans bäst klädda lärare, vilket var ett elakt skämt egentligen, eftersom alla tycker hon klär sig fult och konstigt. Då hon en gång hade på sig sin 40 år gamla trasmatta:p

Jag har även börjat lyssna sönder låten som Marcus skickade till mig igår, den är så himla bra, jag älskar verkligen den låten:)

4 kommentarer:

Tildie sa...

Åh, årsboken! Den är alltid så kul. Får jag se? :D

M. Mützell sa...

WANT TO SEE!!! Vi skall kolla igenom den någon dag ;D;D HAha!
Och ja, den ltåen är bara helt totalt jättebra ;D;D

Kanna sa...

Självklart ska vi titta i årsboken sen:)

Och den låten är helt sjuktbra, jag verkligen älskar den!:D

Marängen sa...

Ja årsboken va fiin :D å våran bild vart faktiskt riktigt bra tycker jag :D

puss (L)