torsdag 10 maj 2007

Rädda Barnen-dagen på Skansen

Kom precis hem från Skansen nu, där Sandra och jag varit och hjälpt till på Rädda Barnen-dagen, då det var 1260 skolbarn (mellan 4-16 år) som skulle uppträda på tre scener. Sandra och jag fick agera konferencierer på en av scenerna alldeles själva och komma på vad som skulle sägas. Det var skitkul:) Vi fick även ha snygga Rädda Barnen-band på oss :p

Det har varit relativt bra väder under hela tiden barnen uppträdde, så det gick jättebra. Och det gick även bra för mig och Sandra också, förutom när jag skulle tacka Layla och Sewi för deras uppträdande då jag sa levi och Sewi:p Men jag hann faktiskt bara säga Levi, innan jag kom på att hon inte hette så:p

När allting har hållit på ett tag kom Björn och berättade att vi hade mest publik vid vår scen, och jag och Sandra hoppades att det var vår förtjänst:p

Men det har varit jättekul idag med mycket skratt och det har hänt en massa sjuka saker idag. Bland annat träffade vi en sjuk snubbe på bussen hem. Men det som varit roligast idag var att se alla barn som gjorde roliga uppträdanden:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ja, vi hade askul idag :D å vi va bääst, haha ;p

puss (L)

Tildie sa...

Vad roligt att det gick bra med projektet tillslut. Synd bara att fotbollsmatchen inte fungerade.
Den där sjuka snubben på bussen vill jag höra mer om!
Kramar!
/Storasyster