torsdag 17 maj 2007

Mösspåtagning och utgång

Igår var det mösspåtagning i skolan, och man ser så himla ful ut i dem där mössorna. Mössa är inte ritkigt min grej, tror jag:p

På kvällen åkte jag, Sandra och Anna in till Norrtälje för att möta upp Jossan, Emma och Renée. Vi gick sedan till Trädgården, där nästan alla i vår klass och resten av skolan befann sig:p Men det var roligt att sitta där och prata med alla, det roligste var när vi träffade Jonas full när vi var på väg till trädgården. Han hade fått för sig att han kunde klättra upp på både stuprör och tak :p

Jag och Sandra träffade Jocke också, som var ute med sina biograf-polare. Han kom fram och pratade med oss och bjöd oss snällt nog på en drink :)

Men det var en rolig dag igår, vilket det inte kommer bli idag, eftersom jag måste plugga. :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa det var roligt igår :D

Haha, synd att man inte hade en kamera att filma jonas med, haha :p

puss (L)

jlmj sa...

Hehe, ja, jag kan inte annat än hålla med. Underbar kväll, roligt att stöta ihop med er två, ni är lika härliga som alltid. ;o) Hoppas drinken var god, för det tyckte iaf jag, av den lilla smutten jag fick. Haha. Vad hette drinken förresten?
Puss & kram!

Tildie sa...

Men, syrran, tänk på att den här tiden är den enda i hela ditt liv som du får ha den där satans fula mössan på dig. Så använd den så mycket du kan, man ska se så jäkla töntig ut som möjligt fram till studenten. Sedan får du aldrig mer använda den, och det är sorgligt i sig. Damn, I'm getting old.

Puss