tisdag 8 maj 2007

Tick Tack

Jag vet att det är ett uttjatat, men jag måste säga det: Tiden går så jävla fort!

Idag ska vi ha våran projektredovisning för tvåorna. Jag kommer ihåg jättetydligt när vi fick höra på förra årets treor när de hade sina projektredovisningar, och nu är det vår tur! Det har gått ett år sedan dess. Var tog tiden vägen egentligen? Hur har allting hunnit gå så fort?

Jag hinner verkligen inte med om det ska gå såhär fort, snart kommer jag väl vakna upp och vara 40 och inte fattat hur det gick till :p

2 kommentarer:

Marängen sa...

Jag håller med, det går sjukt fort. Fast just nu känns det bra, för jag vill ta studenten NU :p Sen efter det så kan den ju sakta in lite igen :p

puss (L)

Tildie sa...

Tiden flyger iväg... helst när man har gått ut skolan. Då finns på något sätt för lite förändringar eller något annat mystiskt. För det går verkligen jättefort. Skrämmande i vissa avseenden.

Puss
/Syster