torsdag 24 maj 2007

Bröllopstalen och pizza på Kebaben

En enda lektion hade jag idag. Det var svenska. Då hade vi festtal. Jag hade ett bröllopstal till Sandra och hon hade ett till mig:) Det var jätte roligt att lyssna på, och jag fick faktiskt höra att jag var snäll och rolig, men att jag har väldigt dåliga skämt ibland (eller ganska ofta):p

Efter svenskan begav jag mig hemåt och träffade Marcus vid bussen, och eftersom ingen av oss ätit lunch, så gick vi och åt en pizza på Kebaben :) Och vi hade jättekul :)

När jag kom hem var det bara att sätta sig att plugga den dumma samhällskunskapen till provet imorgon och jag fattar ingenting alls :p Men det är mitt sista prov, efter det har jag bara en uppsats kvar att skriva, sedan är jag klar!!! :D

4 kommentarer:

Marängen sa...

haha, ja, Jonas tal va bäst, haha :p

ooh, pizza gott ;D Jag, jossan å Renne åt va på hörnan vi, mumma ;p

puss (L)

M. Mützell sa...

Pizza, pizza! LÖÖÖV!
WE ARE SICK PEOPLE!
And we like it, like it, yes we do! ;D;D

PUSSA O KRAMA <

Tildie sa...

Åh, bara två grejer kvar. Och efter idag bara en. Grattis!

Vad önskar du dig förresten till studenten? Smycken går väl helt bort? Jag vet att du inte tycker om dem, och att alla andra kommer att köpa sådant. Så vi försöker satsa på något som du faktiskt vill ha. Så ge mig idéer. Thank you!

Puss & Kram

Kanna sa...

Eller hur det känns skönt:)

Jag vill ha ett par snygga skor som jag hittade på skobutiken i Norrtälje, den som ligger typ vid bion, jag kan visa dig nån dag;p Nää, men du kan göra något själv om du vill, rita en teckning kanske? ;)