onsdag 23 maj 2007

Samhällskunkap C, tal och toapauser!

Blev precis klar med mitt festtal tills imorgon, då jag ska hålla tal på Sandras bröllop. Det är inte direkt så bra, men jag orkar inte anstränga mig så mycket, eftersom jag vet att jag ändå kommer att få VG i svenska C. Men jag har kommit på några roliga minnen att berätta om, men jag tror inte någon annan kommer tycka det är roligt eller ens fatta dem, utom Sandra :p

Jag har även pluggat samhällskunskap C idag också. Men jag blir så kissnödig:p För att få in allt konstigt som står i boken måste jag läsa högt för mig själv, vilket gör att jag blir torr i halsen och måste dricka massor av vatten. Vilket i sin tur gör att jag måste springa på toan hela tiden. :p Men jag ska fortsätta läsa sam C snart. Om jag nu hinner läsa något mellan toapauserna :p

1 kommentar:

Tildie sa...

Syrran, du är en störd skit du. :P (Inget illa menat.)