söndag 20 maj 2007

Vill verkligen inte alls!

Jag hatar när det är så här. Jag hatar när man måste sätta sig ner och plugga fast man inte vill. Jag hatar allt som är skolrelaterat just nu.

Egentligen ska man väl ha mer ork till att göra klart alla uppsatser och orka plugga till alla prov, när man vet att det bara är 3 veckor kvar. Men just nu har jag inte det. Och kanske är det så för att det just är 3 veckor kvar, man vet att man snart slutar och tar ut lovet i förskott.

Ibland när det är så här, är jag jätteduktig på att tvinga mig själv att plugga och verkligen pina mig igenom det. Men idag kommer det bli kämpigt, för idag har jag verkligen inte lust alls, jag vill verkligen inte.

Men jag ska sätta mig och plugga, för jag ska få det färdigt. Men det tar verkligen inte bort känslan av att jag verkligen inte vill och helst skulle slippa. Dumma skola.

3 kommentarer:

Marängen sa...

Förstår vad du menar, känner precis likadant, jag hatar skolan just nu :p

och förlåt om ditt bröllopstal kommer suga kameldase, men de kan inte hjälpas, haha :p

puss (L)

Kanna sa...

Hahaha, det är lugnt, för ditt kommer nog inte heller bli så bra. Men om det vore påriktigt hade jag kunnat skriva ett skitbra tal;)

Tildie sa...

Jag vet alltför väl hur det känns. Inte långt kvar nu.
Vad önskar du dig till studenten? Något speciellt?

kramkram