torsdag 21 juni 2007

Hemma igen

Så nu var man hemma igen efter en vecka i Bulgarien. Vi har haft det så himla bra där borta, det går inte riktigt att skriva hur kul eller hur bra vi har haft det. Jag nöjer mig helt enkelt med att säga att det har varit grymt kul. :)

Vi har sett och träffat en del underliga människor i Bulgairen, till exempel på flyget ner så såg vi en svensk Robin Hood, på hotellet fanns det en konstig badvakt som vi kallade för cancermannen och en 50 år gammal bulgar (som var ful, saknade tänder och inte längre än 1.60) ville gifta sig med Sandra och lovade att han skulle vara henne trogen hela livet ut! När han sa: "Kiss me" till Sandra så nästan skrek hon: "NOOOOO" :p hahaha

Vi kom hem igår halv fyra på morgonen, och jag skulle börja jobba klockan 7, vilket resulterade i att jag bara sov 2 timmar. Eftersom jag var så trött råkade jag gå in i en dörr på jobbet det första jag gjorde. Det gjorde jätteont och jag har nu ett jättestort blåmärke på knät. :p Men det gick faktiskt bra att jobba igår, jag var ute och gick lite med pittolle-tanten. Men när jag kom hem så satte jag mig framför tv:n och somnade direkt:p

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, Bulgarien va bäst! :D Och jag får kväljningar varje gång jag tänker på den där gubbjäveln, seriöst asså. hahaha :p