tisdag 5 juni 2007

En jättebra idé

Det röda på mina armar verkar aldrig vilja försvinna. Och många har skrattat åt mig idag, för att jag varit så röd, och dessutom är mitt ena ben röd och det andra vit:p

Men igår när det brände som värst kom jag på en jättebra idé. Jag tog iskubspåsar från frysen och satte dem på armarna och lindade sedan om det med bandage, så att det skulle sitta kvar. Det svalkade as bra:)

Så här såg det ut:


Idag har jag även försökt sola bara axlarna och la handdukar över armarna, men det funkade skit dåligt, så jag får väl hålla mig undan solen ända tills fredag och smörja mig med min nyinköpta efter sol-kräm. Så får vi se om det funkar. ;p

Idag tog vi även studentkort, och det var tur att vi fick ta gruppbilden i skuggan, för då ser inte armarna så röda ut:p Vi fick ta våra kort först av alla klockan 09.15, sedan fick vi vänta till 13.00 för att gå på studentlunchen. Innan man fick gå in i matsalen för att äta, fick man gå något konstigt tåg-marsch-grej, som gick ut på att man skulle gå ett varv i centralkorridoren för att man skull kunna se alla studenter. Det kändes jättefånigt:p Men det var roligt idag, och jag har hittat en studentpresent till Sandra också:)

2 kommentarer:

Tildie sa...

Tjusigt, syrran! Detta borde du vinna någon sjuk uppfinnartävling med. Det ser ju skitdumt ut. Jaja, tur att det hjälpte i alla fall.
Tagga inför morgondagen nu då? ;)

Kramar!

Tildie sa...

(Taggad inför morgondagen ska det förståss stå. ;P )