söndag 10 juni 2007

Bilder från studenten!


Jag och Sandra ler åt våra släktingar från vagnen.

Här åker vi iväg, och på lakanet har vi en liten hälsning till Isko, våran idrottslärare.


I bak på vår vagn hade vi en hälsning till alla som såg oss: "So long Suckers!". Vi åkte även sist i korteget :p
Så här såg bilen ut som vi åkte iväg med sedan. på bilen sitter min skylt. Notera att mina föräldrar skrivit Aamanda, efter Jimmy Janssons låt ;p

Här ska jag precis hoppa in i bilen, men innan gör jag en riktig Amanda-pose :p


Sandra har redan satt sig i bilen, men lånar min pose ;p


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, snygga bilder ;) vi får fixa skivorna sen när vi kommer hem :D

bara två dagar kvar nu ;)

puss (L)

jlmj sa...

Grattis återigen till studenten och tack för en härlig studentdag med bjudningen! =o) Hoppas vistelsen i Bulgarien blir underbar, NJUUUUUUT!
//Kram, Joachim.