måndag 4 juni 2007

Hatar solen!

Idag var det Lommarrännet, vilket var skirkul:) Något som var mindre kul är att jag blev solbränd, jag är jätteröd på armarna. Jag hade en tröja på mig så axlarna är jättevita. Det svider och gör ont. Det är fult. Om det här inte går bort till studenten så vill jag inte vara med. Då skiter jag i studenten, för jag kan inte ha min klänning om jag ska se ut så här på armarna. Det blir så fult. Jag hatar solen. Det finns inget jag kan göra så att det kan se finare ut. Jag vill inte vara med längre. Det är inte roligt alls. Och imorgon ska vi ta våra studentkort. Kul. När man tittar tillbaka på dem, kommer man se kräftan-Amanda mer pissröda armar. Man vill ju ändå se bra ut på studentkortet.

Jag hoppas vid gud att detta försvinner till fredag, men det verkar inte som om det kommer att göra det. Och då vill jag inte vara med. Och jag vet vad alla tänker: "Vaddå lite solbränd, det gör ju ingenting". Men ni får faktiskt komma ihåg att ni har inte sett mig och ni vet inte hur pass röd jag är och var det röda är och hur min klänning sitter. Om ni visste det, så skulle inte ni heller vilja vara med på studenten!

Jag skulle göra allt för att vara någon annan än mig själv just nu.



"Some days I feel like crying
It don't matter if it's, rain or shine"
Jeremy Kay - Have it All

1 kommentar:

Tildie sa...

Men bränn axlarna med då för att jämna ut lite. :P
Nej, men hoppas att det lägger sig!
Kram!