söndag 8 april 2007

Påskmiddag hos Klaar :)

Igår var det återigen dags för ännu en påskafton, och det här året var vi och åt påskmiddag hos Sandra. Men tidigare på dagen var jag till mormor med mor och far och hälsade på lite. Precis när mormor försökte göda mig ytterligare med ännu mer tårta, så ringde Sandra och frågade om jag kunde ta med mig lite grönsaker hem till henne, eftersom hon glömt köpa. Självklart lovade jag och gå hem och kolla vad vi hade för något hemma och ta med mig det :p

Ungefär 20 minuter senare stog jag utanför Sandras dörr med väska, en kasse med tomater, gurka och sallad och ett spel :p

Senare dök även Jossan och Anna upp. Vi åt en jätte god middag, glass och en massa godis, så det blir väl till att cykla några timmar på träningscykeln ikväll:p Men det var riktigt roligt, och självklart spelade vi mycket vist :)

1 kommentar:

Marängen sa...

Ja, det var kuul :D Och självklart krossade vi i vist ;)

pusspuss