torsdag 26 april 2007

Läskiga Hasse

Jag blev rädd idag, jätterädd. Hasse, min historielärare, skrämde mig.

Sandra och jag stod vid skåpen idag och Hasse gick förbi och vi började prata med honom. Det visade sig att han inte visste vad idomin-salva är för något! Vem vet inte vad idomin är? Det är helt otroligt! :p

Men i alla fall, så stod vi där och pratade och Hasse stod kanske 2-3 meter ifrån mig, och helt plötsligt blev det tyst, eftersom Hasse började fundera på om han verkligen hört talas om idomin tidigare. Jag tittar åt ett annat håll. Och helt plötsligt så börjar Hasse röra på sig samtidigt som han säger en sak jättehögt och jätteplötsligt. Och jag hoppade 4 meter upp luften, jag blev skiträdd! Jag var inte beredd på att han skulle prata så plötsligt och så fort! :p

Sandra började asgarva åt mig och Hasse också. Och jag skrattade mest för att jag blev så jävla rädd! Behöver ni nån läskig jävel till Halloween, ring Hasse:p

2 kommentarer:

Marängen sa...

hahaha de va kuul :p haha, tänk om hasse läser de här :p haha

puss&kram

Jenny sa...

Vilken höjdpunkt.. varför kunde jag inte närvara? HAHAHA