torsdag 19 april 2007

Extra mycket skratt

Både Sandra och jag var trötta idag, eftersom vi hade suttit uppe länge kvällen innan för att få färdigt våra tal, som vi hade idag. Detta ledde till en hel dag med bara flum och skratt. Jag har nog inte skrattat såhär mycket på länge.

Det som var roligast idag var att Sandra verkligen hade problem med att prata, hon sa: "Bakna en Sockerkaka", och när hon skulle ta om meningen blev det: "Baka en Kockerkaka". Sedan när hon skulle säga att bollen rullade in i mål blev det: "Bollen mullade...." :p Jag skrattade så jag höll på att dö! :p

En annan sak som Sandra och jag hann med och göra idag också, var att dansa bugg i korridoren, vilket var en bugg i världsklass:p

Vi har bara gjort en massa små sjuka saker idag, vilket har gjort att vi skrattat sjukt mycket, vilket vi gör annars också, men idag har det varit extra mycket :D

1 kommentar:

Marängen sa...

HAHAHAHA, men jag hade verkligen extremt svårt för att prata den dagen :p haha. Men det var sjuuukt kul :D

puss (L)