fredag 20 april 2007

Inte så lång tid kvar

Nu börjar det verkligen kännas att det inte är så långt kvar tills vi går ut. Alla i klassen pratar om vad de ska göra efter gymnasiet, och nu har vi börjat planera middag med klassen innan vi slutar, fixa kärra, bestämma vilka som ska vara med i Lommarrännet och en massa sådana saker. Och det är mindre än 2 månader kvar!

Även att man förstått att man går i trean och ska ta studenten, så har man nog inte riktigt insett att man faktiskt ska sluta. Jag har mer tänkt på hur kul det kommer bli när vi får springa ut i våra fula mössor och vara glada över att tagit studenten, jag har inte riktigt förstått att vi efter det ska vidare åt olika håll. Jag vet ju att jag kommer göra något annat efter sommaren, men allting har börjat bli mer påtagligt nu än förrut.

Men på något sätt så känns det bra, men konstigt. Man kommer ju sakna alla och så, men det kommer bli roligt att få göra något nytt också. Men det känns skumt att det är så lite tid kvar.

1 kommentar:

Marängen sa...

Japp, håller med. Det kommer säkert att kännas jättekonstigt när man vaknar upp dagen efter. Men samtidigt ska de bli kul å göra nåt nytt, de man verkligen vill :)

Och du & jag föralltid kompis ;)

(L)