söndag 28 januari 2007

Tjejmiddag och Telefonsamtal

Tjejmiddagen hos Anna igår var hur kul som helst.

Som alltid när jag, Sandra, Anna och Jossan har tjejmiddagar äter vi så mycket att man inte ens är hungrig dagen efter. Det är en oskriven lag vi har, vi ska bara äta och äta tills vi inte vill se mat på en minst en vecka efteråt. Men vi fick jätte god mat och efterrätt:)

Vi spelade lite kort också, det måste vi alltid göra varje gång, annars är det inte på riktigt. Jag och Sandra var i lag mot Jossan och Anna, som alltid, när vi spelade visst. När vi var mitt uppe i kortspelandet så ringde min mobil, och jag ser inte vem det är som ringer så jag svarar. Och någon spelar Karma Chameleon med Culture Club i örat på mig. Jag fattar ingenting alls. När refrängen på låten spelat klart så hör man en röst på andra sidan luren, och då är det Jill som ringt! :p Hon var på möhippa och när hon hörde låten så kom hon att tänka på mig och ringde, det var lite roligt faktiskt :)

Efter telefonsamtalet återgick vi till kortspelandet och allting annat. Jossan hade lite svårt att prata igår, och sa saker som teorée och slänka, när det skulle vara teori och slank :p

Vi hade iallafall riktigt roligt igår, som alltid.

Inga kommentarer: