tisdag 16 januari 2007

Promenaden

Det är sjukt. Jag och Sandra tog en promenad idag. Vi har så himla mycket att prata om, trots att vi egentligen inte borde ha det.

Jag och Sandra pratar jämt, fort och mycket. Egentligen så borde samtalsämnena ta slut efter tag, vi borde inte ha mer att säga varandra. Men det har vi och vi har alltid kul och gör skumma saker. Det spelar ingen roll var, när eller hur, det händer alltid något skumt när vi är tillsammans. :)

Ett exempel på en skum sak vi gjort idag var när vi gått klart så stannade vi utanför Sandras hus, eftersom jag skulle fortsätta hemåt, och pratade lite till. Då försökte jag lära henne lite Qigong fast jag inte kan själv. När vi håller på som mest med rörelserna ser jag en tjej i ett av husen som tittade på oss medan hon pratade i telefonen, och såg helt oförstående ut. Det var ganska kul. :p

Men som sagt så är det sjukt att vi har så mycket att prata om. Men jag hoppas att vi alltid kommer att prata med varandra, för om vi inte gör det vem ska då tycka att jag har bra humor? :p

1 kommentar:

Marängen sa...

Haha, undra vad hon tänkte egentligen när hon såg oss stå som fjån och vifta med armarna :p