lördag 13 januari 2007

Det är inte samma sak!

Jag har precis försökt förklara en sak för min familj, men de förstår inte skillnaden.

Min syster fyller om tre dagar, och jag berättade för henne, Mårten och mamma att jag nu kommit på vad jag ska köpa till henne. Fast det är ingen "GUD VAD KUL, FAN VAD BRA, SHIT VAD ROLIG"-present, men det är en "Vad kul, det här är bra, vilken rolig"- present. Men de förstår inte skillnaden!

Det är fortfarande en bra present, men inte en "GUD VAD KUL, FAN VAD BRA, SHIT VAD ROLIG"-present.

Men de förstår inte vad jag menar och tycker att det är samma sak, men det är det inte!

Det är en väldigt stor skillnad!

2 kommentarer:

Marängen sa...

Jag förstår precis vad du menar och du har rätt, det är en väldigt stor skillnad.

jlmj sa...

Föräldrar förstår inte alltid skillnader på saker och ting, så är det. Tyvärr. Man får verkligen försöka nöta in det i deras hjärnor för att de förstå vad man menar. ;o)
Puss&kram!