lördag 13 januari 2007

Skumtomten med chokladöverdrag

Jag sitter vid ett bord i skolan med tre andra och spelar kort. Det är torsdag. Sandra ska precis gå på lektion, och går och äter på en skumtomte med chokladöverdrag. Jag frågar vad hon äter på och vad hon fått den ifrån. Det visar sig att lärarna har ställt ut en skål med skumtomtar i korridoren och jag ber Sandra hämta en åt mig eftersom jag inte kan gå ifrån kortspelet.

Sandra protesterar lite, men går ändå för att hämta en åt mig. Så Sandra går till skålen hämtar en skumtomte och stoppar den i munnen, kommer på att den var ju till mig och tar ut den igen. När hon kommer tillbaka säger hon att hon råkade bita i den. Eftersom hon står en bit ifrån mig, så kastar hon den till mig och när jag fångar den är den alldeles BLÖT :p

Men trots Sandras dreggel så åt jag upp skumtomten med chokladöverdrag och den var god, men väldigt blöt :p

2 kommentarer:

Marängen sa...

hahaha, de va sjukt roligt :p haha
Men jag höll ju i min egen tomte i andra handen, och det var den jag trodde jag bet i, men icke :p haha

Tildie sa...

Låter slemmigt. :P