torsdag 25 januari 2007

Ingen Badkruka

Idag var vi lediga från skolan, och vad gör jag? - Jo jag åker och badar på fyrishov i Uppsala med Sandra och Daniel:)

Vi åkte med 09.50-bussen till Uppsala. Väl framme vid stationen började vi gå mot Fyrishov, och det var kallt och blåste mycket. Sandra och jag höll på att bli påkörda av en bil, när vi skulle springa över en rondell för att komma till rätt sida. :p

Vi badade och plaskade i kanske 4 timmar, tror jag. Vi åkte nog mest i den där roliga strömmen vid grottan ;p Sedan roade jag mig även med att dränka Sandra:p

När det började bli dags att åka hem, så gick vi upp för att byta om, och då var det ungefär över en timme kvar tills bussen skulle gå. Jag skulle ju föna och platta håret, det tar ju sin lilla tid. Så när Sandra och jag kom ut från omklädningsrummet hade Daniel redan varit klar i 30-35 minuter och suttit och väntat på oss:p

Men det var roligt att vara på Fyrishov igen, det var så längesedan man var där sist. Men det känns som det var större förra gången jag var där:p

2 kommentarer:

Tildie sa...

Well well, sounds fun.

Marängen sa...

ja, de va kuul att få bada igen :D hur ofta ska vi göra de här då :p