tisdag 2 oktober 2007

Snart i Rimbo igen!

På torsdag är det marknad och jag lägntar! Det vet alla som går i min klass, eftersom jag tjatar om det hela tiden. Men de förstår inte hur speciell marknaden är för alla rimbobor, det är liksom sveriges största endagsmarknad.

Men egentligen så är väl den största anledningarna till att jag lägntar till marknaden, att få träffa alla, som man inte hunni träffa på länge, bara för att man bor här i Uppsala nu. Även om jag har det bra och trivs här, så saknar man sina vänner hemma.

I miss you!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Du anar inte hur mycket jag saknar dig.....

Puss & Kram

Anna sa...

åhhh suck.. denna legendariska marknad, o så missar jag den, kan inte fatta detta, glöm inte munkarna ;)... menmen, krockar det med plugget så gör det.. men nästa år då..
ha det nice

tjingeling tingeling
kramar