lördag 29 september 2007

Gubbdagiset är bra?

Clas Ohlsson, Sveriges största gubbdagis, är väldigt underskattat. Jag menar det är ju ett under att gå in i en Clas Ohlson-butik utan att få en töntstämpel, och gud förbjude om du handlar något där, och måste berätta för alla var saken kommer ifrån. Att den är inhandlad från Clas Ohlson. Töntigare och pinsammare än så kan det inte bli.

Men jag måste faktiskt säga att Clas Ohlson är bra. Hemskt nog har jag kommit till insikt att gubbdagiset är bra. Jag köpte en skrivare där, som har frälst mitt liv. Den kan både skriva ut saker, kopiera och scanna. Allt detta till ett pris på 499 kr! Och den funkar bra också. Den har varit till stor hjälp i mitt liv, då man måste skriva ut tusen saker till skolan.

Jag måste bara säga att jag älskar min nya skrivare, och Classes är fortfarande lite små töntigt, men det är ett bra ställe, och de har faktiskt vissa bra saker!

Inga kommentarer: