måndag 10 september 2007

Konstig dag och en massa annat

Det har varit en konstig dag idag. Samtidigt som det har varit roligt, så har det också varit segt, jobbigt och bara allmänt tråkigt. Det är så svårt att förklara, eftersom det egentligen har varit bra, men jag har haft en konstig känsla. Det kan bero på vädret också, regnet har öst ner idag i omgångar. Eller så beror det kanske på allt som händer nu, har så himla mycket att göra i skolan och helgerna är uppbokade, jag kanske är stressad?

Men jag tror faktiskt att det beror mest på vädret, vem skulle inte bli deprimerad över allt regnande? - Imorgon blir det säkert bättre, då det stod i tidningen att det ska bli sol:) Vi ska även få lära oss ta venprover imorgon. Då ska vi sticka i dockor på KTC (akademiska). :)

Just nu håller Hedvig på att flytta in alla sina saker in i Claras rum. Så snar är vi tre som bor här igen. Det kommer nog gå bra det här:)

På fredag är det reccegasque också, det kommer bli riktigt roligt:) Och vad jag har hört så kommer det bli drag på norrlands, eftersom dem från de andra gasquerna kommer att komma till norrlands efter middagen. Och biljetterna på norrlands är slutsålda nu! :)

På lördag drar jag och Sandra iväg till Kolmården också, man kan ju undra när man ska hinna sova. Den som lever får se. Om jag lever får jag se.

Inga kommentarer: