onsdag 26 september 2007

Cykeln är paj + potatismos

Min cykel är paj. Jag bor i den största cykelstaden i hela världen och min cykel är paj. Eller den går fortfarande att cykla på, men jag har inget cykelstöd, eftersom jag tvingades slita sönder det igår. :P Stödet höll på ramla av ändå, men det åkte hela tiden in i hjulet när jag cyklade, så igår när jag skulle hem från skolan så slet jag loss det. :p Undrar om det finns att köpa cykelstöd på Classes?

För övrigt så gör man framsteg på utbildningen, igår fick jag lära mig att sätta kateter. Det var ganska kul, men samtidigt vidrigt! :p

Och på tal om potatismos, så har jag skiiiiit ont i min arm just nu. Vi fick TBC-spruta för två veckor sedan. Där de stacksprutan ska man få en böld som kommer vara och hålla på, men det kommer vara läkt inom 2-3 månader! Sedan får man ett ärr. Nu är det alldeles rött och ser ut som ett gigantiskt myggbett, och snart kommer den bli alldeles gul. BLÄÄ, det är lite äckligt. Men jag har förberett och köpt kompresser och kirurgtejp ;p

Nu ska jag ta och cykla till skolan, med min halvt pajade cykel :p

1 kommentar:

Unknown sa...

Locka killar med bulan! säg att du har en extra bröstvårta så kommer flockas haha hrmm... Det är mycket roligare med trasiga cyklar också, måla den vit med svarta prickar så kan du kalla den "lilla gubben"