måndag 29 oktober 2007

Ber om ursäkt

Jag ber så mycket om ursäkt till alla mina vänner där hemma. Jag har inte haft tid att höra av mig på länge. Jag ber så mycket om ursäkt.

Förra veckan pluggade jag konstant till tentan vi hade på torsdagen, och hann därför inte med någonting annat än det. Den här veckan är det samma visa igen. Vi börjar våran nya kurs med en minikurs på en vecka. Då vi ska lära oss massor, och har en ny tenta på fredag. Jag och många andra är helt förvirrade ocg förstår inte så mycket av det vi ska ha tenta på om bara några dagar, därför kommer jag behöva plugga lika intensivt som förra veckan. Det tar aldrig slut.

Därför ber jag om ursäkt återigen att jag inte har hört av mig på senare tid och inte kommer höra av mig hela denna vecka, för jag har verkligen inte tid och är helt slut. Men jag ska ringa så fort alla tent-helveten tar slut. Men just nu hoppas jag ni har tålamod med mig.

Inga kommentarer: