fredag 5 oktober 2007

Marknaden var bäst!

Det godaste som finns är honung! Det är verkligen suuuuuper gott:) Därför gick jag och Marcus och provsmakade honung i alla stånd som sålde det på marknaden. Jag köpte även två burkar! En citronhonung och en honung från gotland som har "skördats" på våren.

Men gårdagen var verkligen super härlig och rolig:) Det var kul att få träffa alla igen. När man träffar några man känner på marknaden och börjar prata med dem så blockerar vägen för alla som vill förbi. Men det är såå det ska vara:)

Jag och Marcus gick också och hjälpte Mary ett tag på kvällen och skulle måla ansiktmålningar på barn. Det fanns dock inte så många barn där, men en söt liten pojke fick jag måla på. Han blev en vit katt med gröna prickar. :) Han var huuur sööt som helst:D

Jag är väldigt nöjd med gårdagen, trots att jag inte kunde köpa den där suuuuper sköna och mysiga filten. Den var faktiskt för bebisar och jag kände att jag var lite för stor för den :p

Tack för en asbra marknadsdag :D

Inga kommentarer: