onsdag 17 oktober 2007

Amanda = bartender ?

Så hur gick det för mig igår?- Det gick relativt bra för att vara första gången. Det finns typ 250 tusen olika ölsorter och jag hade typ bara hört fyra tills igår. Jag fick be folk upprepa hela tiden vad det var dem sa, så jag kunde börja leta upp deras skitöl. Men det var ganska kul ;p

En mupp försöka få mitt nummer igår också, genom att säga att eftersom jag pluggade till sjuksköterska skulle jag kuna rädda honom om han skulle sätta i halsen nångång och därför behövde han mitt nummer. Jag svarade att han då skulle ringa 112 isåfall:p

Vi hade tur, det var ingen som beställde drinkar. Om de hade beställts hade jag gett dem en flaska iallafall:p

Trots alla fel som jag och Rebecka gjorde igår, så ska vi få komma tillbaka och jobba där en fredag framöver. :)

Inga kommentarer: