måndag 12 mars 2007

Ibland blir det fel

Det är ganska konstigt egentligen hur man kan tolka saker olika. Om jag säger en sak på ett visst sätt och tycker att jag var tydlig med vad jag menade, kan den jag sa det till ändå ta det på fel sätt, och totalt missa poängen med varför jag sa det.

Alla har olika sätt att uttrycka sig, att prata och vara på. Så egentligen är det väl inte så konstigt att det blir missförstånd. Sedan brukar jag konstigt nog kunna tänka saker som jag aldrig säger, vilket förståss hade hjälp personen att förstå vad jag menade. Så för mig har jag varit tydlig eftersom jag tänkt en massa förklaringar som jag aldrig sagt.

Ibland blir det bara dumt, och jag menar inget illa, det gör jag för det mesta inte, men ibland blir det bara fel.

1 kommentar:

Marängen sa...

Förstår precis vad du menar. Men jag förstår dej alltid, tydligen efetrsom jag är helknäpp jag med :p haha :p

puss(L)