fredag 9 februari 2007

Skönsång och Kabab:)

Sjunga en låt, men inte använda ord, är just det som Sandra och jag ägnat oss åt idag. Vi har hittat på vår egen version av norsk-karaoke. Och det är sjukt kuul:)

I vanligt norsk-karaoke, så ska en person höra en låt i hörlurar, sedan försöka sjunga den så att ens lagkamrat förstår vilken låt det är. Men Sandra och jag gjorde ungefär samma sak, bara det att vi inte lyssnade på låtarna, utan kom på själva vilken låt vi skulle sjunga på, men vi fick inte använda ord. Det är jätte kul:) Helt plötsligt kan man tappa bort hela melodin om man inte kan låten så bra. :p

Efter skolan var jag med Sandra och köpte mobil, som var jätte fin;) När jag kom hem berättade far min att vi skulle beställa pizza för att mor inte var hemma. Pappa ringer för att beställa och säger så här: "Ja, hej jag skulle vilja ha en calzone och en kabab" :p

Inga kommentarer: