fredag 25 januari 2008

Vilken underbar dag!

Hallå Hallå!!

Den här dagen har varit så jäkla bra. Praktiken går bra, det börjar bli riktigt kul nu, har fått ge tre subcutana injektioner och idag fick jag ta blodprov på en svårstucken patient och fick blod. Det var första gången jag stack en patient!! :D

Sen idag fick vi reda på hur det gick på den där superdumma anatomitentan, och gissa vad, jag blev godkänd!!:) Man skulle minst ha 46 poäng för att klara den och jag hade väl några poäng över gränsen iaf. Men det blir ingen omtenta!!!!!

Sen nu snart ska jag iväg och äta middag med några kompisar, det ska bli sjuktkul:)

2 kommentarer:

Tildie sa...

Grattis syster! Sa ju att du skulle klara den! :D
Kramkram!

Anonym sa...

ÅHHH, VA SKÖNT ATT DU KLARADE DEN!!! ;D;D;D

SAKNAR DEJ MASSOR VÄNNEN, borde vi inte ses och hitta på något snart? :)

PUSS&KRAAAAAM <33333