tisdag 8 januari 2008

Det kan bara hända mig

Det är så typiskt. Det är så typiskt mig.

Måste bara berätta vad jag råkade göra igår kväll. Men innan jag gör det måste ni tänka på att jag var trött, stressad och helt fucked up i hjärnan pga av tentaplugg.

Jag fick en bok av Marcus i julklapp, har börjat läsa lite i den. Den verkar asbra. Jag hade ialla fall med mig den in på toan igår kväll och när jag skulle borsta tänderna så tappade jag boken i toaletten! Jag vet inte riktigt vad jag gjorde, det sa bara splash, och så låg den där och simmade i toalettvattnet!

Förlåt Marcus, det var en jättefin present. Förut iallafall, nu kan jag inte direkt kalla den fin. Men det var bara en liten del som hamnade i vattnet, så man kan väl typ fortfarande läsa den. Men den luktar nog lite toa om den nu tror jag.

Så himla klantigt och typiskt mig. :p

1 kommentar:

Caroline sa...

Smidigt, men min mamma tar priset. hon tappade sin mobil i toan! sin MOBIL!!