måndag 7 januari 2008

En helvetisktenta

Hejsan hoppsan! En varning till alla er som inte vill läsa en beklagande blogg, kan sluta och läsa nu.

Jag är bara så jävla fet körd på den här pisstentan. Man kan inte ha tenta på 16 kapitel, som sammanlagt utgör 500 sidor, med en massa skit om olika jävla joner som gör att det fungerar på ett visst sätt i kroppen. Man kan inte ha prov på 16 kapitel, vem är så störd att man kommer på det?!

Jag har ägnat mer än 11 dagar inför tentan och pluggat och pluggat. Det är det ända jag gjort dem senaste 11 dagarna och jag har precis lyckas gå igenom allt som vi ska ha tenta på. Så nu tittade jag på gamla tentor och insåg att inte speciellt mycket har fastnat i min skalle! Jag är så pissigt körd att jag har lust att skjuta alla töntiga föreläsare!

Jävla skit. Jag vill verkligen inte skriva omtetna, jag vill verkligen inte fortsätta plugga på den här skiten!!!

Nu har jag beklagat mig klart.

Ha en bra dag alla! :)

Inga kommentarer: