söndag 30 december 2007

Vissa saker kanske inte är menat, så som man tror att det var menat. Vissa saker kanske helt enkelt måste hända. Det kanske inte är meningen att det skulle vara så, och därför kanske det måste ta slut här och nu eller kanske lösas på ett bättre sätt. Är det meningen att det skulle bli så här? Kanske är det något jag ska lära mig av det här. Om dig.

Kanske är det meningen att jag ska lära mig något som jag ska ha nytta av i framtiden. Kanske för att kunna hjälpa dig. Eller så är allt bara bull shit. Det är inte alls menat att det skulle bli så här eller inte. Det är kanske bara så att dem val vi väljer får effekter, som kanske inte alltid är så bra. Blundar man för dem hinner de tillsist ifatt oss. förr eller senare. Nu har de kanske hunnit ifatt dig, men du inser det inte själv. Det kanske är dags att ta i tur med det nu. Kanske är det något du bör göra snart.

Inga kommentarer: