onsdag 4 juli 2007

Sjukt rolig dag igår:)

Allsången var jättebra igår och vi hade riktigt roligt. När vi kom fram till Skansen vid 15.30 så letade vi rätt på Jossan och hennes kompis Bea som hade varit där sen elva på dagen. De satt på en filt vid ståplatserna. Vi pratade lite med dem och gick sedan för att kolla på djuren.

Sandra och jag tänkte att vi skulle ta en ny get-bild så vi gick in på barnens zoo, men det var lite svårt att få en bild eftersom vi inte hade någon som kunde ta kortet. Och vissa getter såg väldigt argsinta ut så att man blev rädd:p Men tillsist så hittade vi en snäll liten get på en sten och en mamma till en liten unge som sprang runt därinne var snäll nog och tog ett kort åt oss. Men dumt nog så blundade jag:p

Vid sjutiden trängade jag och Sandra oss fram vid ståplatserna och hamnade mitt i nånstans, brevid en del skumma människor som höll i gula plastträdgårdstomtar. Och man såg absolut ingenting, förutom när artisterna ställde sig längst ut på scenen. Men det var sjuktkul iallafall:) Sandra och jag försökte sjunga med i allsångerna, men vi hade ingen text, men vi lyckades iallafall träffa några ord rätt i Calle Schewens vals. ;p

Nu när man varit inne på Allsången så känns det verkligen som sommar:)

Om 3 timmar 30 minuter är det dags för att åka mot Norrtälje, eftersom jag ska jobba natt. Jag sov inte så speciellt länge idag så man får väl se om jag lyckas hålla mig vaken eller inte. Jag kan alltid försöka hålla mig vaken genom att lära mig texten till Calle Schewens ;p

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa det var sjuukt roligt den dagen :D gessle & måns va lätt bäst! :D

måste vi göra om igen i sommar ;D

puss(L)