lördag 9 augusti 2008

Slutar snart

Var ett tag sedan jag skrev här nu. Har inte känt att jag haft något att säga eller berätta, dessutom har jag inte riktigt haft tid och ork att skriva.

Nu har nästan hela sommaren passerat, och allt man tänkt att man skulle hinna, har man inte hunnit. Jag har jobbat den största tiden på ålderdomshemmet, och imorgon är det min sista dag. Det känns lite tråkigt faktiskt, kommer sakna alla tanter och gubbar där nere. Vem vet när jag jobbar igen och om jag kommer att få se dem igen. Även om de flesta verkar pigga nu, så kan det gå väldigt fort, och de kanske inte finns kvar när jag väl kommer tillbaka.

Vi i personalen har haft så kul också, speciellt vi som varit vikarier. Så det kommer bli tråkigt att sluta, samtidigt som det ska bli skönt, nu blir jag äntligen lite ledig och kan umgås med vänner och plugga till den kommande omtentan! Hoppas solen tittar fram snart igen så man kan vara ute när jag äntligen blir ledig:)

Inga kommentarer: