tisdag 25 mars 2008

Time goes by

Tiden går. Tiden går fort. Tiden går väldigt fort. Ett knäpp med fingrarna och evigheten är över.

Igår var det exakt tre månader sedan det var julafton! Tre månader! Är inte det bara sjukt? - Det känns som att julafton var för max en månad sedan, men nej, det har redan gått tre månader sedan dess. Hur ska man hinna med livet i den här takten?

Känns som man aldrig är ledig, alltid något som måste göras/uträttas/pluggas. Nu i påskhelgen var jag däremot ledig, men gissa vem som blev sjuk. Och som även blev frisk till skolan skulle börja igen.

Men men trots bristen på tid, så är livet ganska bra ändå. Även om man inte hinner träffa kompisarna hemma i Rimbo så ofta, vilket är tråkigt, så är livet ganska bra ändå. Men jag ska försöka se till att ni får se mer av mig. Om jag inte lyckas så har vi ju hela sommaren, då jag kommer bo hemma hos mor och far.

I vilket fall så är tiden relativ, vem bestämmer egentligen vad som är lång eller kort tid? Något som är säkert är att den går fort, kanske lite för fort.

Inga kommentarer: